Wednesday, December 14, 2011

And a new Queen rises!

The end of the road has come. The last six months have been amazing for me, being part of My Precious family was such a delightful experience and I will certainly miss this gorgeous court full of elegance, shine and good taste!

O fim da estrada chegou. Os últimos seis meses foram maravilhosos para mim, fazer parte da família My Precious foi uma experiência tão agradável que eu certamente sentirei falta desta maravilhosa corte cheia de elegância, brilho e bom gosto!

My Precious: Catherine; Rosaline White Gloves; Ahren Hat

I learned a lot during the past months, and I feel like my love for fashion and modeling became even stronger than it was! Bringing you life and elegance through the gorgeous designs made by Agnes Finney is a real honor and a pleasure for me, and representing this store with my heart is something I will never forget even after my reign. I really met a family here, and I have so much to thank to Agnes Finney and Will Finney, and all My Precious staff!

Eu aprendi muito durante os ultimos meses, e sinto que meu amor pela moda e modelagem tornou-se ainda maior! Trazer a vocês vida e elegância através dos maravilhosos designs de Agnes Finney é uma honra real e um prazer para mim, e representar esta loja com meu coração é algo que eu nunca vou esquecer mesmo após meu reinado. Eu realmente encontrei uma família aqui, e eu tenho muito a agradecer à Agnes Finney e Will Finney, e toda a equipe My Precious!

My Precious: Quinta; Bess Feather Jacket; Angelina Feathered Hat

I hope you have all enjoyed my work with you, specially customers and blog readers! It was a big pleasure and so much fun to style all these amazing pieces made with such love and good taste! Also, congratulations to Luna Enderfield who shined on December 10th, won the crown and received the so desired title of My Precious Winter Queen! Hope you can enjoy this wonderful court as much as I did Luna! 

Eu espero que todos vocês tenham gostado do meu trabalho como Rainha, especialmente os clientes e leitores do blog! Foi um enorme prazer e muito divertido estilizar todas essas peças maravilhosas feitas com amor e bom gosto! Além disso, parabéns à Luna Enderfield que brilhou no dia 10 de Dezembro, ganhou a coroa e recebeu o tão desejado título de My Precious Winter Queen! Espero que você possa amar esta maravilhosa corte tanto quanto eu amei Luna!

My Precious: Xmas Lady

Thank you so much again for everything, and I hope to continue bringing you the best of My Precious! Have a wonderful end of year and a Christmas full of light!

Muito obrigada a todos novamente por tudo, e eu espero continuar trazendo o melhor da My Precious! Tenham um ótimo final de ano e um Natal cheio de luz!